CooLYar Forums - A Friendly Community by CooLYar
Abu_Hanzala

Is Shia Kaafir?

Yes the first word "Jerk" is enough to show where you come from, you never learnt to respect a woman?

That is what I asked you calling yourself Muslim isn't enough !!!! you need more to follow the religion.

For example , you say you have quran and namaz to read and follow all Islamic rulings that is Islam yes?

Now tell me do you know the tafseer of Quran? did you know how to read salah? Did you know how many Fardh and Nawafils are there in Isha prayer? who told you about all this? Obviously , great great Islamic scholars who are well known in Islamic world such as Imam ABu Hanifa , Imam Shafi, Imam Hambal and Imam Maalik. Yes , they are they ones who saved our religion and wrote books, said things.Later , Islamic scholars have kept on reading those books and understanding the teaching of Islam and delivered message to us.

I take it as a lame excuse when people say oh we are just Muslim that's enough . Was it like when you born , you learnt all Islamic teachings in your mother's belly? No. You must need to follow someone to understand deen.

Who is spreading hate man? If we keep silent how would we learn ? what is right or wrong?

How would we know our religion more in depth? And yes if you think someone is wrong or their belief , you better correct it.

So , Shia's beating their chest is allowed in Islam?

Its not a lame excuse, what was the religion of Hazrat Muhammad PBUH, was he shia or sunni or wahabie ? i can only laugh over you. i dnt have anything else to say.

omer kahn i wnt argue with u my bro .............mere nazdeek kisi ki marg par blkay uus ki barsi par apnay jism ko maar maar kr nuksaan pahunchana

gunah hai ........isai marnay wali ki rooh ko takleef hoti hai isnt tht wht u do on 10 muharram............baki batain tu baad ki hai

and scorpian dumbo calm down dun call names yaar

Dnt call names? i didnt, someone else first told me and tried to teach me Islam,

M out of here danga fasad not my main dish

awwwww. why you so much angry? lol, offcourse we call jerk a jerk, Islam isnt that much strict jerk, People like you call others kafir, and they dnt even know they are in hell themselves, Those who pray with open hands and those who pray with close hands, whats the difference? they pray to ALLAh with pure heart , yes offcourse its hate you guys are targeting a specific group. Who are you guys to tell them you people are not muslims, Shame on you guys, Those mullahs and those who follow those mullahs i never agree with them, Islam teaches peace and love. Oh come on, why you took that word on heart? " Jerk" what about those people to whom you people saying " Kafir" that hearts more than that .

If I was really angry then I would have must said bad words to you in answer and now you do know clearly who was angry? The one who's first line had a word Jerk! and even this post shows you were quite annoyed.

And, jerk seems your favourite word , get yourself some jerk chicken man.

When and to who I called Kafir? tell me ? I merely posted 2 posts before your post where I just expressed my perception.I wasn't targeting anyone.

I dnt knw, how can you target me and my prays to ALLAH. You dont even know me, May be am a better muslim than you, and may be for those you guys are using word Kafir are more near to ALLAH , one word " JAHALAT" and Miss GULE HAYAT , I know how to respect women, but i hate those who come between the GOD and man and try to become over smart , and instead of spreading real islam and its message of Rehmat Peace and LOve , they mold Islam to their own way and thinking.

I didn't target you at all, I just asked you few things which you missed to answer correctly. Yes, I want to learn deen and I want to find out other's perception and their belief ,nothing is wrong in that. If we take it easy like ok let people pray who pray Zuhrain Shias so called prayer, praying Zuher + Aser togther then obviously I 'll think hence where I am wrong? we have to come up with such debates if we want to learn or give message and yes one who likes to stay silently is the one who doesn't bother about deen much .Also, may be religion isn't their first priority,simple.

and yeah once again, I follow Quran and Sunnah and believe on One ALLAH , and i dnt spread hate and divide muslim community, i dnt call any other person Kafir ,yeah offcourse if i would know my friend or anyone surrounding me is on a wrong path i will teach him in a good manner and making myself a role model first,

So you follow Quran and Sunnah , let me ask you again today since when you became muffasir? Is Arabic your first language? how you started to read all arabic textual books without the Tashkeel to understand deen? Now your answer would be yeah i was born in sunni family and I saw my parents praying 5 times a day with whatever way and that's it. What is the hidden ability behind it? If you are sunni obviously Imam abu hanifa.

GET A LIFE LOOSERS!!

and yeah Beating your own chest, its wrong and less education , i never appreciate it, but i just know calling someone Kafir is something really big and wrong , you cant teach anyone by targeting their whole community. thats why i also said what about those sunniz and those wahabiez? why you guys targeting a specific community?

Calling losers to who? Me lol as if I have posted all posts in this thread and I am shia and I am suni. Goshh

Isn't swearing and being too emotional in debate is due to ill manners and less education too?

Over all, this is such a long thread and Scorpian youuuuuuuu burst out in anger at me for no reason. You took me for granted to show your frustration regarding others.

Its not a lame excuse, what was the religion of Hazrat Muhammad PBUH, was he shia or sunni or wahabie ? i can only laugh over you. i dnt have anything else to say.

I wasn't born in his time, I was born late so I have to still do some research to correct my belief and find out Islamic teachings. Suni, Shia, Wahaibz all group were made later but they do exist in my time so Its my duty to follow which I want.

And yeah your jerk word and rest of the behaviour I take it as an compliment.

me too lol

It's never easy to run away after giving names to people !!!

Calling losers to who? Me lol as if I have posted all posts in this thread and I am shia and I am suni. Goshh

Isn't swearing and being too emotional in debate is due to ill manners and less education too?

Over all, this is such a long thread and Scorpian youuuuuuuu burst out in anger at me for no reason. You took me for granted to show your frustration regarding others.

I wasn't born in his time, I was born late so I have to still do some research to correct my belief and find out Islamic teachings. Suni, Shia, Wahaibz all group were made later but they do exist in my time so Its my duty to follow which I want.

And yeah your jerk word and rest of the behaviour I take it as an compliment.

It's never easy to run away after giving names to people !!!

Miss , its you who is frustrated, and you pointed me first, i dnt have anything with you, Why dnt u teach yourself islam first, and become a real muslim becuase Quran always taught us to be a good muslim, not shia muslim or sunni muslim, Hazrat Muhammad PBUH was only Muslim, and thats why we all are only muslim, there should be brotherhood in between muslim, whether he is Shia or sunni or wahabie, Dnt divide Islam, promote brotherhood peace and love, thats the real msg of Islam, People killing on the name of Islam and religion, Sunniz killing shia and there are already wars between two muslim countries on shia sunni issues, you guys are so illetrate, you talk about islam , and fight over way of praying to ALLAH, but you dnt knw When someone prays to ALLAH with true heart and bow before him, its only ALLah and That man then, and for your info, i am nt the one who runs away , its just you dnt have any logic,

Can you tell answer me, about this thing, a 2 year old baby boy was murdered in Hazara in Pakistan, just because he was Shia,

people are killer

read this

http://en.wikipedia.org/wiki/Sectarian_violence_in_Pakistan

thats why people who spread hate , they dnt know they are going against Islamic teachings, and there actions always have a reaction,

Oh come on, how poor, is this your logic, that you wernt born in the era of Hazrat Muhammad PBUH, Hazrat Muhammad PBUH prayed with open hands and also with close hands, Its less education in people , who interpret Islam in diffrnt ways, and then go against the other community becuase people think they are correct.

and for those people to whom you follow, and read their books, but hum to use ko mante hain , jis ke mehfil ma shia bhe or sunni bhe, or wahabie bhe,

Jis ke adat or ikhlaq sa, Hindu bhe impress ho, or christian bhe, yeh nae ke uske zuban sa kisi dosra ko takleef ho, and Hazrat Muhammad PBUH always taught never to hurt any other muslim even with your tongue. And Our beloved Prophet Hazrat Muhammad PBUH, Kafir people used to come to his mehfils, and learn from him, he never pointed on the other community and spreaded hate, that was the real Islam , which gave rights to live for both Kafir and Muslim, both, and teached Peace, and thats why he is called Rehmat Tul Alamen.

Correct Yourself, its never too late...

come on, how can you say that, use your mind, does Quran taught you to become a Sunni or shia? explain this to me, and is there any saying of Hazrat Muhammad PBUH to become a shia or sunni,

lol mistakes, taught peace

omer kahn i wnt argue with u my bro .............mere nazdeek kisi ki marg par blkay uus ki barsi par apnay jism ko maar maar kr nuksaan pahunchana

gunah hai ........isai marnay wali ki rooh ko takleef hoti hai isnt tht wht u do on 10 muharram............baki batain tu baad ki hai

and scorpian dumbo calm down dun call names yaar

Rainbow yeh aap ki deen se kam-ilmi hai k aap ne kaha k matam kernay se mernay walay ki rooh ko takleef hoti hai,aap batana pasand karo ge k yeh kahan likha hai aur dosri baat aakhir murda ne kiya qasoor kiya hota hai k Allah ussay takleef de ?? Dosri baat agar matam kerna haraam hai to mein ne aap ko masnad imam humbal se hadith dikhaye k Rasool Allah saww ki wafaat per hazrat ayesha aur madina ki auraton ne bhi matam kiya to kiya aap yeh mantay hain k unhon ne haraam kaam kiya ??

Aap ko sunni sunai baaton per yaqeen nahi kerna chahiye balkeh khud se bhi aap ko kuch tahqeeq kerni chahiye masla per.

Miss , its you who is frustrated, and you pointed me first, i dnt have anything with you, Why dnt u teach yourself islam first, and become a real muslim becuase Quran always taught us to be a good muslim, not shia muslim or sunni muslim, Hazrat Muhammad PBUH was only Muslim, and thats why we all are only muslim, there should be brotherhood in between muslim, whether he is Shia or sunni or wahabie, Dnt divide Islam, promote brotherhood peace and love, thats the real msg of Islam, People killing on the name of Islam and religion, Sunniz killing shia and there are already wars between two muslim countries on shia sunni issues, you guys are so illetrate, you talk about islam , and fight over way of praying to ALLAH, but you dnt knw When someone prays to ALLAH with true heart and bow before him, its only ALLah and That man then, and for your info, i am nt the one who runs away , its just you dnt have any logic,

Can you tell answer me, about this thing, a 2 year old baby boy was murdered in Hazara in Pakistan, just because he was Shia,

people are killer

read this

http://en.wikipedia....nce_in_Pakistan

thats why people who spread hate , they dnt know they are going against Islamic teachings, and there actions always have a reaction,

Oh come on, how poor, is this your logic, that you wernt born in the era of Hazrat Muhammad PBUH, Hazrat Muhammad PBUH prayed with open hands and also with close hands, Its less education in people , who interpret Islam in diffrnt ways, and then go against the other community becuase people think they are correct.

and for those people to whom you follow, and read their books, but hum to use ko mante hain , jis ke mehfil ma shia bhe or sunni bhe, or wahabie bhe,

Jis ke adat or ikhlaq sa, Hindu bhe impress ho, or christian bhe, yeh nae ke uske zuban sa kisi dosra ko takleef ho, and Hazrat Muhammad PBUH always taught never to hurt any other muslim even with your tongue. And Our beloved Prophet Hazrat Muhammad PBUH, Kafir people used to come to his mehfils, and learn from him, he never pointed on the other community and spreaded hate, that was the real Islam , which gave rights to live for both Kafir and Muslim, both, and teached Peace, and thats why he is called Rehmat Tul Alamen.

Correct Yourself, its never too late...

Picking that 2 years old boys got killed cz he was shia , tell me what else doesn't happen in your country???

Ahmedis /shia/sunni all are being killed and been scarifirced so this 2 years shia baby was not an exception especially in Pakistan where all this is taken normal. So you better go and ask those people.

Also, I didn't brought any hatred comments to target anyone , I merely asked question to explore other's belief and mine simple.

You have started to teach me all religious aspects even though i asked some thing else. You miss understood my posts.

come on, how can you say that, use your mind, does Quran taught you to become a Sunni or shia? explain this to me, and is there any saying of Hazrat Muhammad PBUH to become a shia or sunni,

lol mistakes, taught peace

Quran didn't but people these days have made their own so called groups but me as a Muslim its my duty to find out what is right and what is wrong.

Picking that 2 years old boys got killed cz he was shia , tell me what else doesn't happen in your country???

Ahmedis /shia/sunni all are being killed and been scarifirced so this 2 years shia baby was not an exception especially in Pakistan where all this is taken normal. So you better go and ask those people.

Also, I didn't brought any hatred comments to target anyone , I merely asked question to explore other's belief and mine simple.

You have started to teach me all religious aspects even though i asked some thing else. You miss understood my posts.

Quran didn't but people these days have made their own so called groups but me as a Muslim its my duty to find out what is right and what is wrong.

hhahahhah, u agree that Quran didnt, people have made these groups on their own, and your finding the rite one lol,

still u say u follow Quran,

Rainbow yeh aap ki deen se kam-ilmi hai k aap ne kaha k matam kernay se mernay walay ki rooh ko takleef hoti hai,aap batana pasand karo ge k yeh kahan likha hai aur dosri baat aakhir murda ne kiya qasoor kiya hota hai k Allah ussay takleef de ?? Dosri baat agar matam kerna haraam hai to mein ne aap ko masnad imam humbal se hadith dikhaye k Rasool Allah saww ki wafaat per hazrat ayesha aur madina ki auraton ne bhi matam kiya to kiya aap yeh mantay hain k unhon ne haraam kaam kiya ??

Aap ko sunni sunai baaton per yaqeen nahi kerna chahiye balkeh khud se bhi aap ko kuch tahqeeq kerni chahiye masla per.

ok suno ,,ager loug matam krty haen to un per he na jo mar gay hun yaeni k "murda" hoon,.. lekin jo shaheed hun un k liye matam to nhi kiya jata q k QuR'AN mae ALLAH ka irshad hy:

" oar shahedoon ko murda gumaan b mat kro,,,wo zinda haen oar unhaen hmary haan rizq mil rha hy"

to kya phr aap unhaen shaheed nhi manty ya phr aap quran ki is aayat sy itefaq nhi krty???

Edited by sho_shweet

hhahahhah, u agree that Quran didnt, people have made these groups on their own, and your finding the rite one lol,

still u say u follow Quran,

I never said Quran told us to be divided in different groups , we all know these are man made groups but I still stay with my perception that which group to follow. And everyone knows shia's belief is incorrect belief.

You totally turned the debate by mentioning follow Quran and Sunnah but you still didn't answer where else this debate was mostly based on following groups , is shia kafir or not. Your all words had nothing to do with the actual title of the thread.

And everyone knows Muslim follow Quran and Sunnah/Hadith. Now tell me we all follow Quran but thn why Shias have different Kalimah then us? They are Muslim too but when thy dun't pray like us ? or why sunnis dun pray 2 salahs together?

Can you call Ahmadis muslim too? Here you 'll fail again!

ok suno ,,ager loug matam krty haen to un per he na jo mar gay hun yaeni k "murda" hoon,.. lekin jo shaheed hun un k liye matam to nhi kiya jata q k QuR'AN mae ALLAH ka irshad hy:

" oar shahedoon ko murda gumaan b mat kro,,,wo zinda haen oar unhaen hmary haan rizq mil rha hy"

to kya phr aap unhaen shaheed nhi manty ya phr aap quran ki is aayat sy itefaq nhi krty???

Aap loagon k her masla per alag asool hota hai,jab hum Ya Ali a.s madad kehtay hain to aap etiraz kertay hain k jo marr gaye unn se madad nahi mangi ja sakti aur jab hum matam kertay hain to aap kehtay hain k woh to zinda hain :P

Aap k aqeeda hai kiya hai ?? jis ka her baar asool change ho jata hai ??

Mein ne aap se simple sa sawal pocha lakin aap ne jawab nahi diya k hazrat ayesha ne matam kiya,agar matam haram hai to kiya unhon ne haraam kaam kiya ??

And everyone knows Muslim follow Quran and Sunnah/Hadith. Now tell me we all follow Quran but thn why Shias have different Kalimah then us? They are Muslim too but when thy dun't pray like us ? or why sunnis dun pray 2 salahs together?

Can you call Ahmadis muslim too? Here you 'll fail again!

Dekhein pehli baat to yeh hai k Kalma kahin bhi specific nazil nahi hua balkeh yeh aik shahadat hai k humara yeh aqeeda hai,Aap ko shia k kalma per etiraz hai j jab k sunnion k 6 kalma hai,koi bata sakta hai k woh kahan se nazil huay ??

Aur hamara kalma ahla sunnah ki books mein mojood hai aur hum kalma Rasool Allah saww k hukam k mutabiq hi perhtay hain,aap dawat e zul asheera ka waqiya perh lein jis mein Rasool Allah saww ne fermaya k Ali a.s mera wasi hai aur meray baad mera khalifah hai,mujhay samajh nahi aati k ahl sunnah hadith ko maananay ka dawa to kertay hain magar yahan aa ker kiun inkar ker detay hain...

Jahan tak baat hai namaz ki to hum 5 namaz hi perhtay hain lakin 3 timings per aur aap Quran se namaz ki 5 timings sabit nahi ker saktay,quran mein sirf 3 timings bataye gaye hain...aur Rasool Allah saww ne bhi 3 auqat per 5 namazein perhi hain aur yeh ahl sunnah ki hadith books mein bhi mojood hai,mujhay samajh nahi aati k ahl sunnah apni books nahi perhtay aur ilzam shia per laga detay hain k woh kuch ghalat kaam ker rahay hain.

Aap loagon k her masla per alag asool hota hai,jab hum Ya Ali a.s madad kehtay hain to aap etiraz kertay hain k jo marr gaye unn se madad nahi mangi ja sakti aur jab hum matam kertay hain to aap kehtay hain k woh to zinda hain :P

Aap k aqeeda hai kiya hai ?? jis ka her baar asool change ho jata hai ??

Mein ne aap se simple sa sawal pocha lakin aap ne jawab nahi diya k hazrat ayesha ne matam kiya,agar matam haram hai to kiya unhon ne haraam kaam kiya ??

ye hum nhi keh rhy k wo zinda haen ye QUR'AN keh rha hy,,,, oar madad mangny ka jahan tak swal hy wo srf ALLAH sy mangi jati hy oar kisi sy nhi,,, even jo loug ye kehty haen na "bhar do jholi meri ya MUHAMMAD (S.A.W.W.)" wo b ghalat kehty haen,,, jo chahye ALLAH sy mango... oar HAZRAT AYESHA (R.A.) ny matam nhi tha kiya,,,, unhun ny mana kiya tha un logoon ko b jo us wqt matam kr rhy thy,,, yehe baat to aap manty nhi,,,

nhi b manty to na sahi,,, lekin is AYAT k lihaz sy to shaheed zinda hoty haen,,, oar zinda logoon ka matam nhi kiya jata,,, jab QURAN mae ALLAH ny ye keh dia hy to hum kesy man laen k hazrat AYESHA (R.A.) ny matam kiya ho ga??

ye hum nhi keh rhy k wo zinda haen ye QUR'AN keh rha hy,,,, oar madad mangny ka jahan tak swal hy wo srf ALLAH sy mangi jati hy oar kisi sy nhi,,, even jo loug ye kehty haen na "bhar do jholi meri ya MUHAMMAD (S.A.W.W.)" wo b ghalat kehty haen,,, jo chahye ALLAH sy mango... oar HAZRAT AYESHA (R.A.) ny matam nhi tha kiya,,,, unhun ny mana kiya tha un logoon ko b jo us wqt matam kr rhy thy,,, yehe baat to aap manty nhi,,,

nhi b manty to na sahi,,, lekin is AYAT k lihaz sy to shaheed zinda hoty haen,,, oar zinda logoon ka matam nhi kiya jata,,, jab QURAN mae ALLAH ny ye keh dia hy to hum kesy man laen k hazrat AYESHA (R.A.) ny matam kiya ho ga??

Janab sab se pehli baat k aap ab apni hadith book ka bhi inkar ker rahay hain,kiya aap ne woh scan page nahi dekha masnad imam humbal ka jo mein ne upload kiya tha k hazrat ayesha ne matam kiya ??

Aap to itna bara jhoot bol rahay hain k mein hairaan ho gaya hoon kiun k proof aap k samnay mojood hai aur her history book mein bhi iss waqiya ko quote kiya gaya hai,ab aap apni hi books ka inkar ker rahay hain :P

Jahan tak baat hai madad mangnay ki to yeh kis ne aap ko bata diya ?? Kiya aap apnay teacher se madad nahi mangtay kisi masla per ??

Kiya aap apnay walid se madad nahi mangtay ??

Kiya aap ka koi dost kisi masla per aap se madad nahi mangta ??

Aap ka masla yeh hai k aap sirf sunni sunai baaton per yaqeen ker letay hain tabhi to sunni rehtay hain kabhi research karein to aap ko deen k baray mein ilm ho k woh hai kiya.

wo madad mangna us category mae nhi ata,,, us lihaz sy her to her insan ko maded k liye he bnaya gya hy,,, jab tak ALLAH usy tofeeq na dy to koi b aap ki mada nhi kr skta,,, even ap k parents b nhi,,, oar jin baatun per insan ka ikhtyar nhi hota yahan un chezun ki baat ho rhi hy,,,

oar ye suni sunai baatun pe amal krny ki bat na kren,,, search krna just yehe nhi hota k jo hmari buks keh rhi haen bus wohi prh lia to hum ny bht bra teer mar lia search kr li,,, sb aqaaid ki buks prhnay oar phr copare krna isy search kehty haen,,,

oar jhot knsa kaha mae ny?? mae ny ye kaha hy k HAZRAT AYESHA (R.A.) ny matam nhi kiya kiya q k us AYAT e MUBARKA k lihaz sy ye thek nhi hy,,, oar wo QURAN k khilaf ja he nhi skten... oar koun sa page aap ny upload kiya tha,,,? sorry mjhy nhi mila, mae ny dekha nhi,,, aap mjhy dikha skty haen wo, with authentic reference ???

Edited by sho_shweet

wo madad mangna us category mae nhi ata,,, us lihaz sy her to her insan ko maded k liye he bnaya gya hy,,, jab tak ALLAH usy tofeeq na dy to koi b aap ki mada nhi kr skta,,, even ap k parents b nhi,,, oar jin baatun per insan ka ikhtyar nhi hota yahan un chezun ki baat ho rhi hy,,,

oar ye suni sunai baatun pe amal krny ki bat na kren,,, search krna just yehe nhi hota k jo hmari buks keh rhi haen bus wohi prh lia to hum ny bht bra teer mar lia search kr li,,, sb aqaaid ki buks prhnay oar phr copare krna isy search kehty haen,,,

oar jhot knsa kaha mae ny?? mae ny ye kaha hy k HAZRAT AYESHA (R.A.) ny matam nhi kiya kiya q k us AYAT e MUBARKA k lihaz sy ye thek nhi hy,,, oar wo QURAN k khilaf ja he nhi skten... oar koun sa page aap ny upload kiya tha,,,? sorry mjhy nhi mila, mae ny dekha nhi,,, aap mjhy dikha skty haen wo, with authentic reference ???

Okay janab aap mujhay batana pasand karein ge ge k iss madad aur uss madad mein kiya farq hai ??

Aur dosri baat aap sirf dil se sochtay ho deen k baray mein tabhi to aap ka yeh haal hai,aap ko kis ne kaha k hazrat ayesha Quran k hukam k khilaf nahi ja saktein ?? Kiya aap unhain masoom mantay hain ??

Aur Quran ki ayat hai azwaaj e Rasool saww k baray mein k apnay gharon mein bethi raho lakin hazrat ayesha uss ayat k khilaf ghar se jang k liye bahir nikalein...

post-33171-0-88758400-1337675576_thumb.jpg

Aur janab yeh masnad imam humbal ka scan page hai jis mein hazrat ayesha aur madina ki auraton ka moun peetna sabit hai,iss k ilawa aap history books seerat ibn hasham,history of tabari,history of ibn kathir jaisi books mein bhi yeh waqiya dekh saktay hain...

Iss k baad bhi aap iss waqiya ka inkar karein ge ??

Okay janab aap mujhay batana pasand karein ge ge k iss madad aur uss madad mein kiya farq hai ??

g billkul,,, bht wazeh frq hy ager ghor kiya jaye tou,,, kbhi koi aap ko rizq de skta hy siwaye ALLAH k?? ALLAH ki maded k???

oar moajzy b isi duniya b isi duniya mae hoty haen,,, un mae kis ki madad ati hy?? insanun ki?? ya ALLAH ki?? aesi bht c examples haen ,,, aik aik ker k batany sy behtr hy k aap khud he thora ghor kr laen,,, aap ko pata chal jaye ga k bht sy aesy kaam haen jin mae insan be-bas hota hy,,, tab ALLAH ki maded ati hy,,,

Aur dosri baat aap sirf dil se sochtay ho deen k baray mein tabhi to aap ka yeh haal hai,aap ko kis ne kaha k hazrat ayesha Quran k hukam k khilaf nahi ja saktein ?? Kiya aap unhain masoom mantay hain ??

QURAN k khilaf jany ka matlab pata hy na,,, oar HAZRAT AYESHA (R.A.) ny just quran prha nhi tha jesa ajkal hota hy ,,, bl k smjha b tha,,, oar jo QURAN smjh le wo us k khilaf nhi ja skta...

Aur Quran ki ayat hai azwaaj e Rasool saww k baray mein k apnay gharon mein bethi raho lakin hazrat ayesha uss ayat k khilaf ghar se jang k liye bahir nikalein...

poori ayat kya hy?? oar is ki tashreeh kya hy??? sath koi condition nhi kya?? wesy to ayat ye b hy "mominun tum nimaz k qareeb b mat jao" lekin is ka agy wal hissa hy "jab tum nashay ki halat mae ho" (exact ye translation mjhy yad nhi wesy aesi he hy kuch) ALLAH jis ki bhalai chahta hy usy deen ki smjh ata kr deta hy,, oar deen ko smjhna itna asan kaam nhi,,, QURAN ki bht c ayat haen jin ka matlab aam insan k as ki bat nhi hy,,, oar isi liye hmary samny doosri cheez ati hy HAZRAT MUHAMMAD (S.A.W.W.) ki zindagi,,, (sunnat)

Iss k baad bhi aap iss waqiya ka inkar karein ge ??

ok aap is buk mae likhy huy iss waqaye ko manty haen... mae ny ye sari buk read nhi ki isliye mjhy is ka nhi pata,,, mery samny just QURAN ki ye ayat hy,,,, mujhy iska jawab la k do ager la skty ho tou,,, q k aap jis b buk ka koi b page le aaen ya chahye poori buk le aaen wo QURAN k samny kuch b nhi,,,,

"oar shaheedoon ko murda gumaan b mat kro, wo hmaray haan zinda haen oar unhaen rizaq mil rha hy"

just is question ka answer den:

aap zinda insanun ka matam krty haen ya aap unhaen shaheed he nhi manty???

Edited by sho_shweet

g billkul,,, bht wazeh frq hy ager ghor kiya jaye tou,,, kbhi koi aap ko rizq de skta hy siwaye ALLAH k?? ALLAH ki maded k???

oar moajzy b isi duniya b isi duniya mae hoty haen,,, un mae kis ki madad ati hy?? insanun ki?? ya ALLAH ki?? aesi bht c examples haen ,,, aik aik ker k batany sy behtr hy k aap khud he thora ghor kr laen,,, aap ko pata chal jaye ga k bht sy aesy kaam haen jin mae insan be-bas hota hy,,, tab ALLAH ki maded ati hy,,,

Aaap ne topic kiun change ker diya ?? Mein ne aap se sirf yeh pocha tha k uss madad mein kiya farq hai jo hum aam insanon se letay hain ?? Aur yeh kisi ne bhi nahi kaha k jo loag madad kertay hain woh Allah k izn k bina madad kertay hain...aap topic ko ghalat rukh mat do aur jitna mein ne aap se pocha pls uss ka jawab dein.

QURAN k khilaf jany ka matlab pata hy na,,, oar HAZRAT AYESHA (R.A.) ny just quran prha nhi tha jesa ajkal hota hy ,,, bl k smjha b tha,,, oar jo QURAN smjh le wo us k khilaf nhi ja skta...

Hazrat ayesha ne agar Quran samjha tha to phir Quran k hukam k khilaf ghar se kiun nikalein ??

Aap iss JA SAKTA ko thori dair k liye zehan se nikal dein phir aap ko meri baat samajh aaye gi aur bataein k agar hazrat ayesha ne Quran ko samjha to phir Quran k hukam k khilaf amal kiun kiya ??

poori ayat kya hy?? oar is ki tashreeh kya hy??? sath koi condition nhi kya?? wesy to ayat ye b hy "mominun tum nimaz k qareeb b mat jao" lekin is ka agy wal hissa hy "jab tum nashay ki halat mae ho" (exact ye translation mjhy yad nhi wesy aesi he hy kuch) ALLAH jis ki bhalai chahta hy usy deen ki smjh ata kr deta hy,, oar deen ko smjhna itna asan kaam nhi,,, QURAN ki bht c ayat haen jin ka matlab aam insan k as ki bat nhi hy,,, oar isi liye hmary samny doosri cheez ati hy HAZRAT MUHAMMAD (S.A.W.W.) ki zindagi,,, (sunnat)

Dekhein baat ko idhar udhar mat le ker jaein,Quran mein Azwaaj ko gharon mein bethnay ka hukam tha ya nahi tha ?? Agar aap iss ayat ki tashreeh kuch aur tareeka se kerna chahtay hain to zaroor karein,uss k baad mein aap ko hadith se samjhaon ga k iss ayat ka sahi hukam kiya tha...

ok aap is buk mae likhy huy iss waqaye ko manty haen... mae ny ye sari buk read nhi ki isliye mjhy is ka nhi pata,,, mery samny just QURAN ki ye ayat hy,,,, mujhy iska jawab la k do ager la skty ho tou,,, q k aap jis b buk ka koi b page le aaen ya chahye poori buk le aaen wo QURAN k samny kuch b nhi,,,,

"oar shaheedoon ko murda gumaan b mat kro, wo hmaray haan zinda haen oar unhaen rizaq mil rha hy"

just is question ka answer den:

aap zinda insanun ka matam krty haen ya aap unhaen shaheed he nhi manty???

Dekhein mein iss waqiya ko manta hoon ya nahi manta yeh aik alag masla hai kiun k aap iss waqiya ka inkar ker rahay thay iss liye mein ne aap ko aap ki hadith book se yeh waqiya dikhaya.

Ab aap ne yeh book perhi ya nahi perhi yeh issue nahi hai...aap ki authentic book se waqiya quote kiya hai,aap iss ka inkar nahi ker saktay,ab meray sawal ka jawab dein k kiya hazrat ayesha ne matam kaam ker k haraam kaam kiya ??

Aur aap ko kis ne kaha k hum matam iss liye kertay hain k Imam hussain a.s shaheed huay thay ??

Hum unn per huay zulm per ahtejaj kertay hain aur duniya ko yaad dilatay hain k Nawasa e Rasool saww k sath ummat ne yeh zulm kiya hai aur zulm per ahtejaj kerna deen mein kahin bhi ghalat nahi hai...Aur yeh hamara ahtejaj hi hai k loag yazeed ko bura samajhtay hain werna aap loag to ussay apna 6th khalifah mantay hain aur shayed yehi wajah hai k aap ko yeh matam bura lagta hai kiun k yazeed ka zulm be-nuqaab hota hai iss se aur hum to shaheed ko zinda samajhtay hain issi liye to unn se madad bhi mangtay hain lakin aap k asool her masla per change ho jatay hain jis ki misaal mein ne pehli posts mein di thi..

Ab aap iss baat se inkar nahi ker saktay k Quran ne Azwaaj e Rasool saww ko gharon mein bethnay ka hukam diya tha magar hazrat ayesha ne uss hukam ki khilaf-werzi ki aur Mola Ali a.s se jang kernay k liye nikal parein...

InshAllah mein aap ko woh hadith bhi dikhaon ga jis mein Rasool Allah saww ne Azwwaj ko bata diya tha k jo jang k liye nikalay gi uss per hawab k kuttay bhonkein ge...

Aur aap ko kis ne kaha k hum matam iss liye kertay hain k Imam hussain a.s shaheed huay thay ??

mae ny khud suna,,, meri aik friend hy wo b Ahl-e-toshe haen,,, wo keh rhi thi k ager aap logoon k apny mar jaen to ro ro k bura haal hota hy,,, wo to phr bht azeem insan thy un ki shahadat pe rona swaab hy,,, jab sb ko pata hy k apni jan per zulm krny ki ISLAM ijazat nhi deta to phr kis base pe hota hy ye sb??

Hum unn per huay zulm per ahtejaj kertay hain aur duniya ko yaad dilatay hain k Nawasa e Rasool saww k sath ummat ne yeh zulm kiya hai aur zulm per ahtejaj kerna deen mein kahin bhi ghalat nahi hai...

ihtajaaj krna ghalat nhi hy... aap ko pata hy k ISLAM mae "apni jaan per zulm krna" gunah hy...

Aur yeh hamara ahtejaj hi hai k loag yazeed ko bura samajhtay hain werna aap loag to ussay apna 6th khalifah mantay hain

lo sun lo,,, ye kis ny kaha k hum yazeed ko khalifa manty haen?? lagta hy kuch zyada he search kr li ap ny...

aur shayed yehi wajah hai k aap ko yeh matam bura lagta hai kiun k yazeed ka zulm be-nuqaab hota hai

matam krny sy zalim be-naqab hota hy?? oar hmaen matam is liye bura nhi lagta ,,, bl k isliye bura lgata hy k jis cheez ki ISLAM mae ijazat nhi wo q krty ho??

aur hum to shaheed ko zinda samajhtay hain issi liye to unn se madad bhi mangtay hain

kesi madad mangty haen aap?? aap ny kaha tha k hum to logoon sy b madad mangty haen thek hy,,, logoon sy hum kesi madad mangty haen,,, study mae help kr do, flaan chez la do etc, to kya shaheed log aap ko paani pila skty haen?? study mae help kr skty haen?? aap un sy aesi madad mangty ho like "kashti paar laga dy " ya istrah ka he kuch,,, to aesi madad srf ALLAH sy mangi jati hy,,, kbhi HAZRAT ALI (R.A.) ny kaha tha k mery baad mujh sy madad mangna?? ya HAZRAT MUHAMMAD (S.A.W.W.) ny aesa kuch kaha tha?? wo hmesha yehe kehty thy k ALLAH sy mango,,, ALLAH k ilawa kisi oar sy aesi madad mangna shirk kehlata hy,,, q k jo kaam ALLAH ny he krna hy wo koi oar nhi kr skta,,,,

lakin aap k asool her masla per change ho jatay hain jis ki misaal mein ne pehli posts mein di thi..

us ka answer b mae ny aap ko dia tha ager yad ho to,, wrna repeat kr doon?? mae ny tab b yehe kaha tha k wo shaheed haen oar shaheed zinda hoty haen lekin ager kuuch mangna ho to ALLAH sy mango,,, q k ISLAM mae kaheen b is bat ka ziker nhi hy k ALLAH k ilawa kisi oar k samny hath phelao,,,

Ab aap iss baat se inkar nahi ker saktay k Quran ne Azwaaj e Rasool saww ko gharon mein bethnay ka hukam diya tha magar hazrat ayesha ne uss hukam ki khilaf-werzi ki aur Mola Ali a.s se jang kernay k liye nikal parein...

r u saying about battle of jamaal??

oar ager aap kehty haen k HAZRAT AYESHA (R.A.) masoom nhi the unhun ny HAZRAT ALI (R.A.) k khilaf jang ki thi to phr aap ye q kehty haen k HAZRAT AYESHA (R.A.) ny matam kiya tha unhun ny ghlt nhi kiya islye hum b sahi haen,,, aik muamly mae aap un k khilaf haen dossry mae unhi ki pervi ka dawa b hy??

Edited by sho_shweet

Aaap ne topic kiun change ker diya ?? Mein ne aap se sirf yeh pocha tha k uss madad mein kiya farq hai jo hum aam insanon se letay hain ?? Aur yeh kisi ne bhi nahi kaha k jo loag madad kertay hain woh Allah k izn k bina madad kertay hain...aap topic ko ghalat rukh mat do aur jitna mein ne aap se pocha pls uss ka jawab dein

ahaan,,, kahan sy change tha topic?? yehe bataya hy mae ny b k is madad oar us madad mae kya frq hy,,, aam insan k bus mae bht c cheezen nhi hoti,,, jis mae sy aik rizq hy,,, wo koi insan aap ko nhi de skta ,,, wo ager mangna ho to srf ALLAh k samny hath phelana chahye,,,ye wo madad hy,,, jab k aap logun ka kehna hy "jo cheez ALLAH sy na milly wo HUSSAIN (R.A.) sy maano" ye word mae ny khud suny haen,,, kya ye shirk nhi hy??

bataein k agar hazrat ayesha ne Quran ko samjha to phir Quran k hukam k khilaf amal kiun kiya ??

ye aap ka man'na hy k wo QURAN k khilaf gaeen,,, real mae aesa nhi hy,,, aap log to ye b kehty haen k unhun ny HAZRAT ALI (R.A.) k khilaf jang b ki,,,

Dekhein baat ko idhar udhar mat le ker jaein,Quran mein Azwaaj ko gharon mein bethnay ka hukam tha ya nahi tha ?? Agar aap iss ayat ki tashreeh kuch aur tareeka se kerna chahtay hain to zaroor karein,uss k baad mein aap ko hadith se samjhaon ga k iss ayat ka sahi hukam kiya tha...

mae just ye keh rhi hun k aap poori ayat bayan kr skty haen yaahn k nhi... is k ilawa baat ghumany ka koi maqsad nhi tha mera,,, ok