CooLYar Forums - A Friendly Community by CooLYar
Sign in to follow this  
shy

Dubai Shopping Festival 2013

agreed!!!!!................................

people looking at you, close you're mouth!.....

yeah am agreed!.... that's not new for you, i told you, you can buy gift's for me!!!.........................

ahhh

i hate gifts main kabhi kisi se nahi leti aur na deti hoon...biggrin.png

hey!!.... now thing's changed even kwuit's start protest the election's!......

Sweety, stop act as arbab's in UAE!.........

You won't like taking coffe in Costa....BUT.... i love to take sun bath in marina!..... hahhahahahhahahahhaha!!!!!!....................

shayad bohat kuch change huwa hai...but jahan change ki sab se ziyada zaroorat thi wahan nahi huwa....

log aur buray ho gai hain...aur zindagi bohat mushkil...

i wish main kisi arbab ki tarha behave kar pati but i can't yeh mera tareeqa nahi hai...

Yeah, that's what i know!.... You Can't as you said!...... So!!..........

Be silent n let you're wallet feel some air!!...................................................

Oh God!!!.... I love Gift's!!!!!...............Hahahhahahahah!!!....................................

aap hamesha kuch na kuch maangte he rehte ho bohta buri adat hai yeh....aur jab return gift dene ki baat ati hai...gayab ho jaate hohuh.png

Am poor, I "ll Ask!!!!....... You're Rich You "ll give!!!.......

Don't love the money Much!..... please it's bad!.....

you are poor and i'm rich great joke....happy.png

and i really love my money tabhi toh inhen waste nahi kar rahitease.gif

Spending on poor's won't make you're money little my sweety!!..............

Opne you're wallet n let me feel prod in the mall with you!!.............

hmmm

lagta hai apko shopping karna bohat pasand hai....aur woh bhi auron ke paison selaugh.png

mujhe samjh nahi ata log itna time kaise guzaar lete hain is boring cheez mein...mera bas chale toh main shopping ban kar dun sab ke liye....puri tarha waste of time and money...aur kuch nahihuh.png

Mark me here!!.......... Noon feel bad when ever they took me out to shop!!!...........

Am Love n Romance, Fun n joy!!!!.................

You won't Call a bad deal, Sweety, Don't feel fear, you're time "ll be Gold that day!!!......... hahahahhahah!!!.............

nahi apko sath le jana mere bas ki baat nahi....kisi aur ko dhoond lotongue.png

Belive me!!!!................

They said much ....BUT.. finallly they came to stop on these word's!!!..................

It's really hard to Deal with wild Sharoo!!!!!!...................

Becarful little bird!!..... you have no Idea how a Sharp Can cut!!.......... hahahahhahaha!!!....................

oh yeah yeah...of course main bhool kaise gayi ap un logon mein se hain jinhen khud pe bohat naaz hai...aur bas inhein words ka intezaar tha ke kab aap khud ko bohat baari cheez batain ge...aur auron ko bohat chota kar denge...

but wait...apne steps ko dekho aap khud ko hurt kar rahe yeh sab keh ke...

I waited alot their on Dubai marina beach, remember you said, you have naaz on you that what ever you say, you say everything true!.....

BUT wait!!............ You didn't come!!!... stop shying sweet gril!..... am hurting my self come to stop me!..... hahahhahaha!!..............

u know what i'm very bad but still i do care for everyone around me...aur ap bhi inehn logon mein se ek ho...tabhi kaha hai ke itna naaz acha nahi...coz i really care ke kal ko aap mujhse yeh na kaho ke maine apko bataya nahi thahappy.png

You know what sweety!!.............. You such a kind hearted girl n care's alot......BUT!!!!...............

I stay's as bad Man with my bad habbit's!!!..............

I hate when people do same what they did with other's!!!..............

am in love with those more who take me alway's strange n different!!!................

You Might don't know that's why am saying!!!....................

i would be more happy if you hate the sharp if you love evryone!!!!............................

hmmm

aap strange aur different hona chahte hain.... toh iska matlab aap un logon mein se jo bohat ziyada attention chahte hainhuh.png

khair...i never hate anyone kyun ke log bure nahi hote halaat inhen acha aur bura banate hain...mujhe bohat der lagi yeh baat samjhne mein lekin lagta hai aap toh mujhse bhi slow hain...biggrin.png

It seem's alway's quite a hard Job for me, am not only get my point to people in there way ...BUT!!...............

Their way of language!!!......... I don't blam anyone.....Might am the one who talk strange n i love it!!!........................

I guess it would be more right if you say!... am geting sick of people attention's over me!!!...........

Belive me am not proud......BUT!!... yea you made me!!!................. anyway!!............................

Sharp!! alway's heard these more then millon's!!!.............. you got Okay allright!!!!............

yeh sirf apki soch hai warna aisa kuch nahi hum hazar logon se milte hain...aur sab he apni jagah bakiyon se alag hain...toh iska matlab yeh toh nahi jo ke agar kisi ki koi quality kisi aur se milti hai ...toh hum usse apni zindagi se he nikal de..ya woh kam important hain...

Which thing is more Important, tell me little girl like a tweety bird!!!!.................

mujhse kiyun pooch rahe hain aap?

apko khud nahi pata kiya....