CooLYar Forums - A Friendly Community by CooLYar
Sign in to follow this  
Waqas

Coolyar Chat

Asalam Alaikum Everyone, :hello:

CooLYar is one of the OLDEST website of Pakistan and enjoying very good reputation among our members, we have NO personal interest in running this website and giving as much time as we can. We are always dedicated to serve our members as good as we can.

We are the leaders in internet market to provide 24/7 support to our members from two major countries like Pakistan and United Kingdom. You'll find us only to provide you email support the way the professional companies are providing to its customers. We still have record of all email conversations in archive for very first day of its operations which is not an ignorable fact to prove how much we value our members.

CooLYar chat is one of the popular service of CooLYar running since 8 years with over 10,000 registered nicks just over last one year.

We are even more proud to tell you that we are running this site on our own dedicated server to meet its needs which is worth costly too.

Due to popularity of CooLYar, we are always been victim of Copy Catz and Cheaters and other hacking attempts which you may know happened in past years.

Today as well im here to introduce true faces of some of our Chat users who are spreading false information about CooLYar and its administration, We are once again ready to face them as we were in Past.

I'll start showing their faces to you here one by one so you must avoid them. I also request you all guys to send me chats/emails/PMs so i better present them here.

You are also welcome to participate here.

Love u All

First of All I'll show you all the "Real Face of Khanjee"

Khanjee was the regular user of CooLYar but he got banned due to fighting with a user and using rude language. Since that day he became active in spoiling chat room, i started using with other nicks and got banned many times after being traced by IP.

He could say sorry and we could allow him to join chat room back but he is very proudy. He joined another chat and become mod there on a condition that he'll bring more users there, he used to come on CooLYar to advertise website in private and got banned with so many nicks then he used to ask other users to go n bring users here.

At the end their website was closed and they became homeless again.

Two weeks back he came up with another website with just a chat room to continue his evil efforts, the person who have NO know how to run a website. He started to advertise again using his gang and himself and fortunately caught and banned each time.

Itna Zaleel hone ke baad b he came on CooLYar last Thurday with nick Talha Hussain and give threat in public to hack CooLYar (which everyone dream of :) ) I read myself those messages and Now i came to know his room was hacked :D so bure logon ka bura injaam once again.

Now i'll show you his messages to prove how much DIRTY mind he keeps.

-----------------------------------

[Contunued ... ] Keep in Touch with us

You people are the best judge so im posting some email conversation going on with Khanjee in support Ticked ID TZE-940586.

I'll be replying everything in Public as i want you all to know who is at fault.

........competition hay rok saktay ho tou rok kar dekhao jis din may advertise karnay k mod may aya tou sari zindgi ban nahi kar paao gay insan ban ja bas

I Replied him

......Tum kis competition ki baat kar rahe ho? jis site ko jumma juma 8 din hue hain bane hue?

Jahan ke sab users coolyar ke hi hain?

Competition tab ho jab tum b khud se koi effort karo, cheating is so easy but hardwork tum jaison ka kaam b nahin.

I Expect you to follow chat rules whenever you come in CooLYar otherwise we have no space for you. Thanks

It is clear evidence that he is admitted that he is involve in advertising and inviting users to his new born website which is clear voilation of following clauses of CooLYar Chat rules

• Do not advertise other websites, (main &/or PM) it is logged, and automaticaly highlighted for our attention. It will be dealt with, and user can expect to be banned on his/her next entry into chat

• Rules mainly apply in open chat as well as Private chat, Rules always apply anytime the chat is running, even when an admin/moderator is not present. When admin/moderators are not present the logs will be reviewed and anyone caught breaking the rules will be subject to penalties.

On 9 June i got this reply from him.

aur juma juma 8 din ki bat kar rahay ho apnichat ko juma nahi howa tha waha

b may admin tha CY k bary bary name thay jo waha mod banana chahtay thay aur

CY chorna chahty thay sirf tumhari waja say bcos sab ko pata hay tum kaya

harktay kartay ho larkio ko kahty ho mujay cell no day do mis call karna may

ban kar do ga yahi tumhari asliyat hay bas

This Day i decide to make everything public so i can and everyone can reply him better.

Kisi par ilzaam lagana asan hota hai but proof karna nahin or khanjee proof kar b nahin sakte kabhi kiunke ye just hawa main teer chala rahe hain.

Khanjee app yahan akar sab ko batayeen ke meri kia harkateen hain?

App ye b batain ke kisi larki se ajtak Cell no ya email manga ho maine?

Apko ye b batana hoga ke agar maine kisi or se kisi ka number lekar call ki ho kisi larki ko?

Agar aisa koi shaks hai tu woh khud b yahan reply kar sakta hai, Most welcome from my side.

Ab sab dekhenge ke khanjee kitne jhoote or makaar admi hain.

Ek or jhoote ilzaam ke sath milte hain after short break :)

Now im here with the next part of his email.

Allah ka sukar hay Khanjee ka name lo user khud a jatay hay waha tumhari

tarah nahi hay logo ki PVt chat parhnay walay aur logo ko blackmail karnay

walaiy. tum ko janta kon hay tum admin na ho tou tou tum ko koi waha b na

likhay.... user majbor ho kar tumhari site per ata hay bcos kuch user aisay

hay jin ki waja say wo CY per atay hay warna kon taray jaisay ki sunanan

chahta hay kisi ko ban kartay ho reaason larki banatay ho khud sab say msn

per lagay hotay ho kon nahi janta tumhari asliyat. dakhna tumhara cell no

may logo ko do ga jo dailay a kar mangtay hay phir tumhay pata chalay ga

galiya dainay walay tum ko kitnay hay.

Khanjee ka itna naam or izzat hai ke log phir b nahin jate unko khud ana parta hai CooLYar main advertise karne :D

Inke website main mostly wohi users jate hain jo CooLYar main apni harkaton ki waja se ban ho chuke hoon like DIL SAY DIL TAK, PUNJABIANZ etc

Now i'll ask khanjee ke kisi ek bhi user ka naam le leen jisse maine blackmail kia ho private chat read karke, jhoot bolna asan hai khanjee but prove karna nahin.

Now come to MSN, khanjee ko shaid hawa main teer chalaneki adat hai ya jhoot par jhoot bolne ki.

Maine ajtak kisi se na MSN ki id mangi na di (exceptional case with Dako and my friends) because main MSN use karta hi nahin :) i chat in CooLYar only, whole month main i just come for 2 hours maximum ya few min ke liye from my cell phone.

Agar koi aisa user hai jisse main MSN par daily chat karta hoon tu please woh yahan akar openly bata dee :)

Khanjee ab dekhna ye hai ke app kis sadi main proofs lekar ate hain apne sachai ke :)

Khanjee ki apni hi site main jo izzat hai woh dekh lejiye

[kamaldeen] 5:12 pm: Kahnjee tum aik naheit nakkamay Zalil or badfitrat

insan ho mujhay bahta afsos hova jab tum nay mera nick babarsaleemnayabjee

ban kia ha darrasal tum kise or ko yahn famous nahi dakhna chahtay tum aik

kameenay or badmash ho zalil to pahaly say he ho ab ghattia fitrat par bhi

otar aia ho you are very dirty mind tumharay baap ka yai chatrooom nahi ha

may yahn aoan ga chahay tum jitne bhi band kar doo tum sab say ziada batmeez

ho band to tumhara id hona chahya mujhay afsos hotta ha tum jasay logon ko

dekh kar.

Ab khanjee ilzaam lagayenge ke main unki site main bhi jakar private messages read karta hoon ;) but he was regular user of site jisne main par khanjee ki izzat ki.

Khanjee abhi tumhari kuch izzat rakh leta hoon so here is my last reply for you until i get any response from you.

aur ha ye likhna bhol gaya aik user nay mujay bataya b tha k ye koi aur nahi

hay ye waqas ka hi banda hay jo plan k mutabiq yaha ata hay wo kabi b yaha

chat karnay nahi ata tha sirf galia dainay hi ata tha lakin ham logo ko is

say farak nahi parta jab administration bathi ho tou aisay user ko roka ja

sakta hay lakin ham nay tumhari tarah phir b nahi kiya us ko try ki k acha

ho jay aur last time tak mary sath achi bat karta tha warna hay wo jaisa tha

pori apnichat janti hay ye kabi SANAM say pochna jis nay kai bar kaha is ko

allow nahi hona chahye is k elawa her moderator nay kaha is ko ban karo

permanent is k 10 nick thay aik hi IP say sab pata tha ham ko lakin ham tary

jasay ghatiya nahi hay insan ko sudharty hay na k us ko aur bura kartay hay

My IP is always same if you say i come to ur chat and misbehave then you need to prove it with my nicks and IP(s) Tum ye b nahin kar sako ge because main kabhi tumhari chat main aya hi nahin :D na hi ajtak kisi ko send kia ke wahan jakar misbehave karo, agar koi mere behalf par bhi misbehave karne gaya ho koi tu woh yahan akar batayee im ready to face :)

Tum khud CooLYar main akar misbehave karte rahe ho main tumhain main tumhara last nick b bataonga or IP b.

Nick was Talha Hussain and ur IP is [202.147.163.175]

This was the REAL picture of the FAKE Administrator

Important Note for Everyone:

In this section everyone's post requires approval from admin first before visible to anyone so please submit only once.

You post will not be approved if you use any inappropriate language used.

Even after approval administrator has right to remove bad words and language only from the reply.

Thanks

Pehli post ki pehli hi gaib ho gai

itni dobara nahi likh sakta may

bat sidhi si hay sab k jawab do ga may tum ko pehlay ye bata tum nay gali kaisay de mujay tumhari asliyat ka pata us say chalta hay k tum aik min may mother sister per a jao gay may jo marzi karo tumhara kam hay administation karna us ko us k mutabiq karo na k galiya do user ko aur may yaha tum ko with prove her chese dekhao ga fikar na karo jis jis larki ko tum nay kaya kaya kaha aj b aik user ko tum nay chamchi ka laqab diya wo b a kar reply kary gi aur mazay ki bat ye hay k sab tumhary ronshan user hay sirf tum ko check kar rahay thay k tum kitnay achay ho

abi sirf ye batao k gali kasiay day de tum nay tum say zayada may b day sakta ho may tarah jaisa zeleel harktay karnay wala nahi ho

[Removed duplicate posts by Waqas]

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

mySQL query error: UPDATE ibf_forums SET WHERE id=8

SQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE id=8' at line 1

SQL error code:

Date: Monday 11th of June 2007 07:54:45 PM

We apologise for any inconvenience

abi site imporve karo phir kisi say batay karna acha aur tum ko is say garz nahi honi chahye k kitny dino sy koi site chal rahi hay user dakho waha kaisay a jtay hay wo b batao ga tumhari site per kitni bar aya may

may chakar may logo ko ban karta raha hay ye ja kar SH sy poch

Welcome here khanjee1

I knew mujhy meri kisi post ka reply nahin milege balke our jhoote ilzaam lagane beth jawoge.

Pehle old ones par baat kar lete hain phir new lagana.

P.S. Ek hi reply bar bar karoge tu error tu ayega hi

oohh

:firing::firing::firing::firing:

wow interesting about "khanjee"

but disapointed after seen the behaviour of both of u

this is not a rite way..!

i was happy that there is good to somthing change

mera bhout phalay say idea tha k coolyar per daily topic hona chahiyay jiss per chat room walay chat ker sakain

but but but.......! this is not a daily topic

:down::down::down::down:

but about this topic of khanjee;

about khanjee i know wo her wakat cell number mangatay rehtay hain aik dafa main nay

dako k kehnay per RK chat join ke thi but wahan ka admin dekh ker hee mera next time janay ko

dil nahi kia coz 3 hours main room main raha or 3 hours khanjee nay just number manganay per guzaray.

that is realy cheap..!

is k elawa khanjee nay other chat room per b invite kia coolyar per aa ker esa bhout say users nay report b kia this is true........

Advise 4 khan g>>>>> kahan g kahan khao wahan thoko tu na chahay khana band ker do..!

jiss site nay app ko flashchat ke awearness de hai aj osi site ko ankhain dekha rahay ho very bad

chaloo khud to site other join ker le ab other user ko invite kerna yeh tu wohi bat ho gai

apnay hee gher say apnay bhi behan ko apnay parents ke khelaf ker k apnay alag gher bula rahay ho...!

or humaray users b thoray masoom hain jo jaldi say mod banany ke lalach main app ke site per aa jatay hain..... i have a big example of Dako..! lalach tu mujhay b bhout dee gai per mujhay kisi chiz ke lalach nahi coz main jahan khata hon wahan thoknay ke adat nahi....!

about Waqas

about Waqas sub jantay hain k wo bhout sakhat admin hain ... thora sa missbehave ho tu user ban

even oss user ko pata na b chalay k oss nay kia bat kee hai tu b ban.... ager koi Rk site per jata hai wo in ko bura lagta hai ... kuch esay user hain jo other chat per jatay hain or CY per b atay hain un say koi problem nahi... but ager koi new user wahan kaha yahan ay tu oss ko wellcome nahi kertay bulkay direct ban....may b wo PVT main advertise kertay hon gay site k but i dont know may b oss waja say ban hotay hain...

personaly jo mujhay bura lagta hai un ke adat main k wo user ko main per hee zaleel kertay hain chahay wo user theek b bat kernay aya hai... kabhi users k apas main lerai hoo gai tu un ko ban ker dia again jub wo ain tu un ko adive ke jay k again nay lerna but he alway just talk 1 step banned esay jo users frend hotay hain wo b CY say apnay frnds ko other site per lay jatay hain... sakhat rule just un logon k liyay hona chahiyay wo abuse kertay hain ya other site k add detay hain ..... jo lertay hain un ko again anay per warn kerna chaiyay coz asal main wo achay user hotay hain but ban honay say un main b bagawat peda ho jati hai or wo apnay users ko other nick say coolyar per aa ker other sites per lay jatay hain...

i have many example of that people jo k bhout famouse users thay.. but kisi ke batamizi kernay say un ko gusa a gaya or wo room per ler peray or ban ho gay...... 1 user ko ban kerna mean aik pori chain ko ban kerna..... ban just un ko kia jay IP say jo adertise kertay hain or abuse kertay hain .. lernay walay users her wakat nahi lertay koi esi bat hoo jay jiss per gusa aa jay tu wo lertay hain esay users ko just warn k liyay ban kia jay or msg show kia jay like>> "can be came back after 3 hours, permanently ban if do the same again"

about this coolyar enter alrat msgs>> http://www.coolyar.pk/forums/index.php?showtopic=8440

this is not a rite .... users ko khanjee per harkatain batain k liyay koi or b way hoo sakta hai...but this is not a rite way...

http://www.coolyar.pk/forums/index.php?showtopic=8440 <<<<<< iss msg ke jaga koi acha sa daily topic chalna chahiay like

today the topic is friendship

today the topic is weather

today the topic is cable

today the topic his mobile

ETC........................

iss say users ka interes bheray ga chat room main or log iss per coments dain gay and users ke infomation main izafa ho ga....!

hope u will b work about rite way...!

best of Luck 4 Cy.....................!

<<<<<<<<<<<<<<<Allahafiz>>>>>>>>>>>>>>>>

Edited by emaad

Aslam o alaikum

Emad tum nay yaha reply kiya so mujay apko pehlay reply karna chahye so may tum ko kaho ga next time kabi post karo tou example achi daina is say tumhara hi image kharab ho ga Mother sister ki respect karty hay aisi example nahi daitay un k bary may ye tum sirf muajy nahi kah rahay sab ko kah rahay khud ko b kah rahay ho. next time be careful ye mashwara hay dost.

aur tum nay kaha mujay invite kiya gaya tha Dako nay tou suno us nay kaha tha emad maira bara acha dost hay maira khayal hay wo khud b waha say chor kar a jay ga jab koi dost out of country jata hay tou wo apnay dosto ko b batata hay bhai may ja raha ho aur usi tarah us nay tum ko invite kiya na k her kisi ko advertise kiya tha us nay tum per aatmad kiya ho ga is liye aisa kiya aur 2nd ye us ko last time may nay kaha tha waha bas mitti da bawa hi hota hay usn ay mujay pata kaya kaha tha kahta hay yar rahny do us ko wohi wo some time rude ho jat hay aur ham aisay user ko apna friend kah kar insult nahi karwaty.

jaha tak bat advertise hay tou wo b suno waqas sb ap b sunay may apnay ghar say net chalay howay muddat ho gai hay my net sirf office say hi chalata ho aur wo IP tum ko rat sotay may b yad hota hay aur wo ban hay ye b pata ho ga tum ko 1 year say is liye SH say pocho us nay always mujay kaha tha k tum aya karo lakin may agar ana hota tou ye IP may pehlay b change karwa sakta tha lakin mujay tum jaisi admin pasand hi nahi.

waha agar may nay kaha tou 4 ya 5 user ho gayjin ko aj tak kaha us may SH ko b may nay kaha tha us ko b poch laina ana na ana us ki marzi hoti hay kabi kisi naydakha may her kisi ko message kiya aur may waha aye hi 5 7 bar ho aur wo nick SH ko pata hotay thay

Last time jab may aya tou may nay SH ko kaha Waqas kaha hay mujay ban karo kahta hay kun may kaha k maira IP change howa hay so may ban karwanay aya ho agar tum log ban nahi karo gay tou may advertise karo ga tab tou karo gay na ye SH say poch laina aur khair say SH ko batanay ki dare hoti hay Waqas ko koi tar a jata hay k KHanjee yaha ahy aur is nay atay hi mujay gali de

jo alfaz tum nay mujay kahay thay ban karnay say pehlay yaha likh do ya qasam kha lo k tum nay kuch nahi likha tha may apni galti man lo ga baqi bat bad may ho gi

Allahh hafiz

agar abi jo may nay message likha tha half hour laga kar aya tou may dobara reply karo ga nahi tou low standar forum per may posting nahi kar sakta kal b post ki nahi aye aj b ki tou gaib hay

agar abi jo may nay message likha tha half hour laga kar aya tou may dobara reply karo ga nahi tou low standar forum per may posting nahi kar sakta kal b post ki nahi aye aj b ki tou gaib hay

If you know english then read my yesterday reply at 6:45

Kuch low standard people ki waja se ye section shuru se hi moderated raha hai.

Still i didnt get any answer of my question i asked from you in this topic.

Aslamalikum >>>>>>>> khanjee

khanjee 1st of all u r WC to 1st time my post raply

but i m sad :down: :down: :down: yahan milay b tu kiss topic per

ohhh but also happy k time zaya nahi howa app k sath or ap ke 1 post say hee ap ke zehniyat ka undaza hoo gaya

let come on ur post reply and my coment 4 u last post reply

from khanjee post reply;

Emad tum nay yaha reply kiya so mujay apko pehlay reply karna chahye so may tum ko kaho ga next time kabi post karo tou example achi daina is say tumhara hi image kharab ho ga Mother sister ki respect karty hay aisi example nahi daitay un k bary may ye tum sirf muajy nahi kah rahay sab ko kah rahay khud ko b kah rahay ho. next time be careful ye mashwara hay dost

khanjee mujhay tu andaza hee nahi tha k app ke soch kesi hai main nay aik simple c mesal dee thi k app ko

asani say samjh aa jay but app nay iss asan c mesal ko apnay hee soch main rang liya...

wesay mujhay batana zaroor k mera image kuon kharab ho ga iss mesal say main nay iss main kia galat kaha hai?????

from my post ;

jiss site nay app ko flashchat ke awearness de hai aj osi site ko ankhain dekha rahay ho very bad

chaloo khud to site other join ker le ab other user ko invite kerna yeh tu wohi bat ho gai

apnay hee gher say apnay bhi behan ko apnay parents ke khelaf ker k apnay alag gher bula rahay ho...!

i think this is a very perfect example 4 u khanjee

i think app ko explain kerna peray ga pora app ko kahan esi example samjh ay ge coz app nay tu kabhi esa samjha hee nahi ap ko tu buss number hee chahiyay her lerki k..

anyway app ko main example k explain ker deta hon...

i said jiss jaga say ap nay flash chat ke awearness de osi ko ankhain dekha rahay ho very bad >>>> mean jin k pass app nay dunyan dekhi jin logon say app ko pata chala k is duna main kia hai un say sekh ker app un ko ankhain dekha rahay ho..............next words, chaloo khud to site other join ker le >>>>>> mean app nay tu apna gher chor dia........next words, user ko invite kerna yeh tu wohi bat ho gai

apnay hee gher say apnay bhi behan ko apnay parents ke khelaf ker k apnay alag gher bula rahay ho>>>> mean oss gher ko tu chor dia ap nay ab oss gher main jo rehtay thay un ko b keh rahay hoo k yeh gher chor do or meray sath aa jao....

meray khayal say itni asan or itni perfect mesal ab app ko samjh aa jay ge dont wory main nay kisi female ko app ka behan nahi banaya coz jo her wakat number hee mangta rahay ga wo female ke respect kia janay ga or may b meri esi example isi liyay app ko buri lagi main nay tu just aik family wali asan example de thi k ap ko asani say samjh aa jay but nahi ai samjhani peri hai pata nahi ab b samjh ay ge ya nahi...

from khanjee last post reply;

aur tum nay kaha mujay invite kiya gaya tha Dako nay tou suno us nay kaha tha emad maira bara acha dost hay maira khayal hay wo khud b waha say chor kar a jay ga jab koi dost out of country jata hay tou wo apnay dosto ko b batata hay bhai may ja raha ho aur usi tarah us nay tum ko invite kiya na k her kisi ko advertise kiya tha us nay tum per aatmad kiya ho ga is liye aisa kiya aur 2nd ye us ko last time may nay kaha tha waha bas mitti da bawa hi hota hay usn ay mujay pata kaya kaha tha kahta hay yar rahny do us ko wohi wo some time rude ho jat hay aur ham aisay user ko apna friend kah kar insult nahi karwaty.

ya this is true k mujhay invite kia gaya yeh b theek hai k dako mera acha dost tha yad tu main abhi b oss ko kerta hon coz mera bhout bhout bhout acha time oss k sath guzra hai... but dukh oss k iss bat per howa k oss nay CY ko just iss liyay chor dia k wo mod banana chata tha RK ka coz jo user CY per hotay hain app (khanjee) ke advertise k badolat wohi users RK per b miltay hain.. so oss ko tu mod banana tha chay Cy walay bana detay tu wahan reh jata or RK walon nay bana dia so wahan ka hoo gaya...as a frnd oss nay invite kia tha mujhay or main nay RK join b kia but ka mahool mujhay acha nahi laga jiss ke main reason hee khanjee number magna thi main tu bhout frankly b howa tha ap say (khanjee) but herat hoo rahi thi wahan k admin ke herkatain dekh ker so again dil hee nahi kia so wahan janay ko again dil he nahi kia

or baki rahi app ke or dako ke bat tu i dont think k dako nay esa kaha ho k mujh jesay banday ko apna dost bana ker insult nahi kerwaty or rude adat hoti meri tu main start say khanjee ap na kehtna bulay kehta jiss k kabil app ho tu nahi khanjee tum kehta. wesay ager dako nay rude keh b dia tu may b ap ko khush kernay k liyay kaha ho... or yahan rehnay ke bat tu jub tuk bawa net use ker raha hai CY os ke net dunia ka aik family type hisa hai...

meray liyay tu app ka itna hee reply tha khanjee jiss per mai nay ap ko asan alfaz main again post reply ker dia hai koi confusion reh jay tu bata dena banda na chiz app ko samjhany k liyay hazir hai....!

Allahafiz

my some words 4 dako..!

today 12-06-07 i am happy to c u again online on forum

aik kam time bhout bhout acha time guzra humara cooolyar per

still i miss the name "Dako pa ge" jo main baray pyar say kehta tha

bhout enjoy kia chat ko or forums ko b, but realy feel sad after ur away....

still on the post u can c that ur name i miss..bhout say post main nay kee hain ap k janay k bad b

or yahi kaha hai k yahan pehlay mera aik dost hota tha dako jiss k sath post share kernay main bara maza ata tha ....

abhi thoray din pehlay hee main nay aik nick hai ! BUDDY ! oss say chat ker raha tha tu osay keh raha tha k yar app ka name dekh ker mujhay apnay dost Dako ke yad ati hai u can confirm him...

but khan g say pata chala hai k app nay kaha hai

khanjee words>> last time may nay kaha tha waha bas mitti da bawa hi hota hay usn ay mujay pata kaya kaha tha kahta hay yar rahny do us ko wohi wo some time rude ho jat hay aur ham aisay user ko apna friend kah kar insult nahi karwaty

ager esa app nay kaha hai tu realy bhout afsoos wali bat hai chat chahay wahan kero ya yahan kero but os frndship ko tu na bholo jo hum main thi or itna acha wakat guzara hum nay...

wahan tu may b mod ban chokay hoo gay app but i still realy miss u an ur name that i said "Dako pa g"

may nay tum ko pehlay b kaha tha jab tak tum mari is bat ka jwab nahi do gay may koi aur reply nahi karo ga agar tum chahtay ho k is per dicuss kiya jay tou abi wo gandi zahniyat ko yaha disclose karo jo tum nay ban karnay saypehlay mujay kahi thee agar tum wo alfaz yaha likh do gay tou agay bat ho gi ye tum per ilzam nahi lagya ye reality hay k tum nay tab aik word use kiya tha wo logo ko batao kaya tha.

jaha tak tumhari first post hay us per tum nay likha hay copy karnay walay cheater tou ap ki information k liye araz hay k tum nay ye sab kuch khud nahi bana liya ye just software hay jo purchase kiye jata hay chat ka sofware 5$ may tufat.com say lay lo ja kar tum nay koi teer nahi mar liya waha ja kar dakho kitnay aur chat room chal rahay hay tum tou aj tak yaha koi changing b nahi kar sakay.

agar tum wo bat likho gay tou tum ko baqi k jawab milay gay aur kuch user ko may kah do ga tumhara sab kuch batay jin ko kaya kaya tum nay kaha hay

(Khanjee was the regular user of CooLYar but he got banned due to fighting with a user and using rude language. Since that day he became active in spoiling chat room, i started using with other nicks and got banned many times after being traced by IP.)

tum kab say trace karnay lag gaya mara IP tum logo ko tou ye b nahi pata IP hota kaya hay ye tou my SH ko batata tha aur tum ko tar ati thee othwerwise may Talha hussain say pehlay b aik bar aya tha sh ko b nahi pata chala bcos tum nay un ko bataya hi nahi k name may space ho tou IP check ho sakta hay k nahi ho sakta hay tou kaha sya ho sakta hay. rude lanague tumhari zuban per likha howa hay kisi user nay mujay aisa nahi kaha aur na hi mairi complain us nay ki thee samjay yaha mazah karnay atay hay sab tum ko hadees nahi sunatay yaha k chup kar k bathay agar may aisi galat languge use karta tou koi muj say bat na karta samjay k nahi samjay demag ho ga tou samaj jao gay

kahir jo b hay sari batoo may open karo ga users a kar batay gay un ko tum nay kaya kaha pehlay wo alfaz yaha likh is k bad may post nahi karnay ao ga agar wo na likho gay

is post say pata chal raha hay k tum apni zaleel harktoo per utar aya ho pehlay wali post jab tak tum parho gay nahi display nahi ho gi quick reply may nay kiya hay wo pehlay display ho gai hay

Coolyar support email

Subject : [support #TZE-940586]: tum tou insan hi nahi ho

Excuse me im not lier like you whatever i;ve posted there is with honesty and

without editing/adding even a single word.

We are all waiting for you with facts not arrows in the air

maira reply display nahi hota sirf quick ho raha hay ye hay tumhari moderating ye tum nay apni gandi zahniyat ko show kiya hay najaiz faida phir uthaya hay apni moderating ka jab k tum nay comentment ki thee k aisa kuch nahi hoga reply abi tak display nahi howa quick tumhary mind may nahi tha is liye wo usi waqt ho jat hay

tum jhoothay ho is say hi sabit ho gaya hay

Khanjee tum ek buhat hi third class or ghatia insaan ho or ab main tumhari kisi bhi reply ya email ka response nahin karonga because mera ye standard nahin ke awara logon se itni respect se baat karoon.

tumheen english tak nahin samajh ati jahil b kuch samajh lete hain.

Ye section moderated hai or yahan ki har reply pehle approve hoti hai tumne ki ho ya kisi or ne ab samajh aa gayee baat tumheen?

Or kisi ke pass falto time nahin hai ke tum jaise hi reply karo or woh akar approve kare.

If you have any PROOF tu lekar awo warna tumhari asliat sabne deek li hai.

jaha tak tumhari first post hay us per tum nay likha hay copy karnay walay cheater tou ap ki information k liye araz hay k tum nay ye sab kuch khud nahi bana liya ye just software hay jo purchase kiye jata hay chat ka sofware 5$ may tufat.com say lay lo ja kar tum nay koi teer nahi mar liya waha ja kar dakho kitnay aur chat room chal rahay hay tum tou aj tak yaha koi changing b nahi kar sakay.

Pathan jee akal ki kami hai tumhare pass or paisoon ki bhi, warez se lekar use kar rahe ho tum tu purchase bhi na kar sake :D

TUm mujhy kia information do ge khud Tufat.com se jakar poocho woh batayenge mera ke i was part of the development in their softwares even i did testing of most of his Flash products, tum bache ho abhi mere samne dhood pete :)

Ab bolo teer tumne mara hai ya maine ;)

Kuch logon ko yehi language samajh ati hai

Ab reply karo tu mere Questions ka zaroor jawab dena warna koi faida nahin hoga tumhain reply ka.

I hope urdu samaj lete ho tum.

ASLAM O ALIKUM!

how r u all?

main es chat site ka pechlay koi 8 9 months say user tha.kitna acha user

tha es bat ki gwahi users day sktay hain.WAQAS aik dafa kaho keh main

nay tum say modship ka kaha ho?ya aise koi baat ki ho?modship main i

think laluch ka koi kaam nahi..ulte tention hai..emad u ko abhe mile

nahi es liyay tumhain shayed pata nahi

ab sub say pahlay emad g...

mati da bawa he was nice friend of us..emad nay comments diya keh dako

ko laluch day kr rk pr layjaya gaya to

emad tumhari to wohi msal howe.....

bhansa jis nay buhat wazan uthaya hota ha

us k galay may aik ghanti dali hoti hay

aur us k nechay aik dog hota hay

us ghanti k nechay wo dog sar halata ja raha hota hay

tum nay b wohi janwar k nechay ghanti ko bajta dakh kar sar hala diya

hay

MR emad apko jis baat ka pata nahi uskay baray mian comments denay ka

huq apko nahi pohonchta.meray cy chornay ki wjah pochni hai to apnay

admin waqas say pocho

bulqay main waqas ko kahon ga keh users ko apni zubani btayay keh main

yahan say kion gaya hon

ur emad ap khanjee ki bat krtay ho keh 2 hour jo apnay rk pr guzaray us

main khanjee nay numbe rhe mangay

to meray bhai jin users kay sath khan kaye mahenoun say chat kr raha hai

unsay number apkay samnay mangnay thay????jawab denay say pahlay soch to

lo keh keeh kiya rahay ho

2nd waqas ur cy ki administration ki baat

waqas jitna proud admin mainnay aj tuk nahi daikha ur i think kabhi

daikhoun ga bhe nahi..sorry correction kr doun(only boys kay liyay rude)

waqas tum yeh jtatay ho keh u r one of the first flash chat providers to

esmain garour krnay wali koi baat nahi hai ikhlaq acha hona chahiyay

jo user tumhare chat main atay hain unhain protection to day nahi sktay

aise adminship ka khaak koi faida hai...meray khyal ka mera yaqeen ahi

keh !!DAKO!! yane main ur SANAM_PRAY sub say active chat users thay cy

pr ur ap logon ki admin team humain protection nahi day saki?

main waqas ko kahoun gha keh aik post karay jis main yeh btayay keh main

kes wjah say cy chor kr aya hon

kuch detail main bta deta hon

meray ur sanam kay cy say janay ki main reason the cy ki kamzor admin

team

cy pr users a kr humain tung krtay thay gandi galiyan nikaltay thay ur

mazay ki baat aik he user bar bar ata tha

ur a kr sanam_pray ko pvt main galiyan day kr kahti teh tum yahan kion

ati ho yahan say chali jao

waqas am i right?yahan tuk?

meray pas HostingDunia Support [support@hostingdunia.com] ka mail adress

tha yahan bhe posts krta raha

waqas say pocha yeh kon user hai 2 dafa a chuka hai tum kahtay ho ban kr

diya hai(meray pas us user ki sub chat save hai if needed i can show)

ur waqas ko main es mail id pr email krta raha btata raha keh mujay yeh

problem hai .....but no responce....responce aya pr koi 1 month baad

abhe main woh mails bhe post krta pr wahan login nahi ho raha mera id

chayed wahan say ban hai

jub yahe user 3rd time bhe aya na to main nay waqas say contect krnay ki

try ki...lagatar 4 days waqas room main ata raha pr mere baat ka jawab

nahi deta tha

last din jes din mainnay cy chora us din waqas online thaa

main pvt main mesages kr raha hon waqas ko pr waqas main window pr apni

female friends ko answer day rahay hain pr mere pvt shayed unko nazur

nahi aye...so koi 30 35 min baad miss lubna nay pvt ki mujay ur pocha

kiya masla hai

mainnay lubna ko btaya maslay ka ur luban nay uska answer bhe day diya

mainnay lubna say pocha tum admin ho?she says no.phir mainnay pocha

tumhaini kaisay pata chalay yeh?to kahti waqas nay btaya.phir mainnay

kaha waqas mere pvt ka jawab kionnahi day raha..ur woh pvt chat lubna ko

copy bhe ki..to luban kahte buzy ho ga...mainnay kaha main pr to chat kr

raha hai..luban kahti may b pvt mesage na show ho rahay hon....yeh last

din tah mera wahan....kis eko kuch kahay bgair main wahan say a gaya

na waqas ko galiyan dee na chat ko bura bhala kaha

YEH WAHAN KI ADMINISTRATIVE TEAM ha?

(WALLAHI this is all true)main kaisa user tha yeh cy walay jantay he hon

ghay

ur yeh sub batyen lubna kay samnay main waqas ko clear beh krwa chuka

hon

agr kahtay ho to dubara amna samna ho jata hai

main kehta hon aik rom main ao WAQAS !!DAKO!! SANAM_PRAY LUBNA UR KHAN G

amnay samany baat ho sub clear ho jayay

main chor nahi jo daroun

i think ab shayed emad ko pata chul gaya ho ga kuch..baqi batyen waqas

say poch lo

ur main cy say jatay howay keh kr gaya tha keh(I LOVE THIS ROOM I DONT

WANA LEAVE IT PR SITUTATION HE AISE HAI) es baat pr be kis enay gour

nahi kiya

to mujay koi laluch day kr nahi lay kr gaya bulqay mujay yahan say

nikala gaya hai.....and that is true

3rd baat a gaye kahnjee ki

BY GOD mujay koi laluch day kr rk nahi lay kr gaya ur na he cy main

kabhi mujay rk ya kise room join krnay ki invitation mile thee

jub cy say nikal to wahan gaya....

jahan tuk baat kahnjee ki hai to i think un say acha admin koi nahi ho

ga

yahan chat room main hum fun krnay jatay hain...wahan koi apko tung

karay ur protect krnay wala koi na ho to faida?

he is a good admin sub users ki help krta hai ur aj tuk kise say no

mangtay nahi daikha mainnay..ur emad sahib nay 2 hours maineh daikh liya

wah kiya nazur hai

emad g i think ab ap gante nahi bjao ghay facts ko samjho meray bhai

ur phri btao kon galut hai kon sahe?

i think bohtu kuch clear ho gaya

if further clearance requried u will find me there any time

take good care od urselfs

ALLAH HAFIZ

Dako jee ye Dog wali example tum par fit hoti hai tumhari asliyat tu abhi maine dikhai nahin logon ko or tum pehle hi sar hilane chale ayee. koi baat nahin khanjee ne kaha hai sabko ke jakar waqas ko bura bhala kaho :) samajhta hoon sab.

Tum khud CooLYar par users ko invite karne ate ho virgoo or dosre nicks se.

Khanjee agar tumhare pass koi proof nahin ya 24 hours main nahin diye tu sab samjhenge ke tum ek jhote insaan ho jo reality face nahin karna chahte.

Aslam o ALikum!

waqas g main nay dog wali masal emad kay liyay likhi so uska answer bhe emad he day

apki kahn say jo lraye hai woh ap uskay sath laro..main yahan emad ki baat ka jawab dainay aya tha woh day diya

ap yeh kaho keh mainnay kuch galut likha yahan?

agr galut kaha to.........amanay samany a jao

serf hum do nahi

main sanam_pray lubna ur ap......................so clear ho jayay ga wahan

meray khelaf koi prof hian to btao ap

i am ready to accept agr koi galti howe mujh say

tc all n

ALLAH HAFIZ

Edited by Dako

Emmad waha per may main per kahta ho k mobile no do ye b kahta ho k may ghar phone karo ga aur ye b kahta ho k anti k kahna k khana mary liye b baanay ye b kahta ho free ho tou pvt may bat karo na is say kabi kisi user nay ye nahi kaha khanjee tum no mangtay ho ye kisi nay kaha ho k may nahi daiti ya kisi na day diya ho us per ye just mazah hay may nahi buhat log kartay hay agar tum is bat ka issue bana rahay o k may no mangta ho tou bhai ham mazah k liye atay hay wo ham kartay hay tum ko bura lagta hay tou na ao koi zarori nahi hay tumhary bina koi chat nahi karta lakin is may koi galti nahi hay baz log us ka jwab daity hay telfun ka number day kar agar kisi ko probem hoti tou wo mari complain Root Admin ko karta ye mujay a kar kahta wo aj tak nahi kisi nay kiya so tumhari soch galt hay issue galat bana rahay ho jab k buhat sary dost hay jin k no mary pas hay b is may koi burai nahi hay waqas k pas b ho gay lakin is tarah no magna k bell karna may ban kar do ga a kar issue ye hay mary batay.

Dako nay tumhary liye sahi example code ki hay bcos tum nay bina janay balke kaho ga larai ko khatam karnay ki bajay aik new way dakahaya hay k larai ko barhaya jay us may tum nay ganti k nechay dog ki tarah hi sar halaya hay jab k tum personaly mujay jantay b nahi mari tum saybat hi 2 ya 3 bar hoi hay

Waqas is say pata chal gaya na %#%#%#%# tum nay agar tum mary sath aisay issue per discuss karna chahtay ho tou mairay messages ko open rakhtay tum nay us may b wohi harkat ki.

aur Emmad ko batao k tum nay hamay kaya awarness daini hay 5$ ka software purcahse kar k awarness nahi ho jati kisi ko linux per chat karwa day tou wo Linux ka master nahi ho jata awarness ham nay apnichat.info say lee hay is ki samjay.

aur tum nay wo gali abi tak yaha nahi likhi kaya may likho ab kaya kaha tha tum nay may nay kabi tum ko gali nahi de thee is liye tum ko khud ye batana ho ga oterwise eeint ka jwab pathar Islam may b hay baqi tum samjdar ho gay i think.....